KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Sabtu, 23 Mei 2009

KERJA SUDAH MARI...




Photo-photo di atas hanya sekadar kenangan n tatapan di kala rindu..

Salam kerinduan buat semua ...

Sudah 2,3 hari tak berkesempatan mengayat dalam blog sendiri..buka laptop pun hanya sempat melayari kekawan punya blog untuk mengikuti perkembangan semasa apa yang berlaku kt skola. Rupa-rupanya ramai juga kekawan tak sempat menulis..tertanya-tanya sendiri ke mana pergi semua orang ye..sibuk ke mereka? sihat ke mereka? dan macam2 lagi pertanyaan bermain di kepala..harap2 semuanya sihat walafiat...mungkin masing2 sibuk menyemak kertas jawapan pelajar ( musim peperiksaan kata kan...) supaya minggu depan cuti boleh le bercuti dengan aman..tanpa gangguan.

Saya pun harap begitu laa utk diri sendiri..Nak juga pergi bercuti dengan aman..tp pagi semalam..boss tiba2 datang menjengah..You kena p kursus ni..ganti I ye. What a statement!! tanya punya tanya..rupanya dia kena pergi 3 kursus pada masa yang sama. so dia agih2 kan pada orang bawahan dan saya mangsanya. Tapi nasib baik tempat saya pergi di sekitar KL aje..yang 2 lagi tu..kt Nilai n JB. Oohhhh tarik nafas lega..
OK BOSS. satu minggu saya kena menghadiri kursus wat laman web utk department..kira orite le..tambah pengetahuan IT.

Semalam juga sempat berchat dengan member lama ( 3 sekawan) kat OZ. Name nye KINOI panggilan manje.. Nama sebenar NOR ASYIKIN. Kin..oiii..asal dapat nama Kinoi.Dah beranak 2. Lama betui tak jumpa Si Kinoi ni.Dia perli saya bab IT..bila dia tanya pasal link..link ..utk ke blog ni. Blurrr kejab saya. Memang saya mengaku tak fasih bab-bab IT ni..berblog ni pun Mazidah yang tolong..yang lain2 tu belajar thro " TRY n ERROR "..itu pun klu ada masa n time...hehehe slalunye x ade time.

Insyaallah..
Kinoi..may be,by end of nex week..aku dah semakin terror IT..Ko nak tanye ape pun..siap aku jawab la la tu jugak..hehehe
Siap wat laman web lagi..fuyoooo dassyat...acah aje!! Berangan lebih...Nasib baik diberi peluang pasang angan2 daripada tak de angan2 langsung. Sentiasa berSyukur... dan di tambah dengan usaha ke arah itu. Tak gitu ??

Hari ini pun sempat update blog coz' hubby p keje, sementara tunggu kain-baju dlm mesin..siap dibasuh oleh alat tersebut, amik kesempatan le..pada hal banyak lagi bende yang bleh dibuat...rumah pun dah macam tongkang pecah..
Perghh..wat2 tak nampak aje..kalau nampak sakit mata memandang, nnti nak kena amik penyapu sapu sawang le..sapu lantai le..mop lantai le...etc..etc..etc..
So dipendekkan cerita, X usah tengok2!

Minggu depan cuti, syokkkk nye...Tahu..ramai kekawan kt SKI pegi rombongan CIK MIAH. Saya pun apply cuti jugak..nak pegi bercuti le jugak..tp kat tempat lain.
Selepas daripada cuti skola nanti....siappppppp n be ready.
Mmg saya akan buzzyyyy...coz keerja sudah mari....

So ...adios amigos...bercerita di lain kali. Salam sayang wat semua.
Take care n have a nice n happy holidays..

1 ulasan:

  1. Che Ana,
    Amacam ngan kursus IT hang tu? Dah boleh challenge Bill Gates ke belum? tak pa...baby steps...
    Kinoi

    BalasPadam