KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Jumaat, 19 Jun 2009

AKHIRNYE...BERJAYA

Salam penuh kerinduan....

Alhamdulillah..akhirnye berjaya membuat catatan selepas beberapa minggu tidak berkesempatan untuk mengayat di ruang maya ini untuk berkongsi cerita dengan kekawan.
Dua tiga minggu lepas memang agak sibuk dengan tugasan di tempat baru. hari ini pun sebenarnya ada kerja yang perlu dibereskan tapi kerja tu boleh ditunda till next week - monday.

So amik kesempatan untuk mengayat sementara menunggu untuk pulang..seronoknye..hari ini hari jumaat..2 hari boleh cuti untuk mengemas rumah yang sudah lama tidak dikemaskan..hehehe..cakap aje..nanti tak buat pun..ade aje kerje sosial yang lain yang datang. contoh melawat saudara mara le..kekawan le... bla.. bla..bla..

Sepanjang percutian saya..(minggu pertama cuti sekolah ) saya dan keluarga serta kawan2 bercuti di Krabi or lebih specific Ao Nang, Thailand. Tempat nye memang peaceful dan cantik. Tenang kepala otak..kalau ada rezeki nak p lagi..but it is not a place for sopping..tak macam kawan2 kt SKI..sopping sakan saya dengar cerita..jealous pulak dengar bab sopping ini..tapi apa dayo...clash percutian. May be next time..dalam perancnagan for my next trip cuti..tapi bila?????? I really don't know!! niat dah ada..itu dikira.

Wat anak2 kat SKI..camne exam tempoh hari?? arap2 dapat keberkatan dan sukses dalam semua m/p yang diambil esp PP2....

Okay le..for now. jumpa lagi di alam maya pada ketika yang diizinkan. Tak berani nak janji..takut tak tertunai.

Last but not least..take care.

p/s..nnti saya upload photo2 percutian saya ye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan