KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Sabtu, 9 Mei 2009

FAREWELL...

Salam kemesraan...wat kalian

Jam 1215 tgh Pn Zai berada di depan pagar rumah untuk menjemput saya ke Jamuan Farewell yang diatur oleh rakan2 untuk saya..Seronok juga hati ini utk bersua sekali lagi dengan rakan2. Saja2 untuk makan2 sambil borak2 maklumle..seminggu tak jumpa.. bestnye
Kita orang ke sekolah utk berconvoy ke INTEKMA dengan rakan2 yang lain. Siap menunggu di perkarangan sekolah Tg. Ayati, Rusnah n anak, Pathma, Wicin, Rusiah n anak bongsunye,Razak n Rafizah... tak lupe juga...Isnainiyaton yang glamour bajunye...

Pabila dah ready, bertolak dalam 3 buah kereta ke destinasi di Shah Alam, Saya tak pernah menjejak kaki di sini..this is my first time ke INTEKMA. Persepsi kali pertama kt sini... I will come again here..very cozy n relaxing..,nice place for gathering.

Masuk aje kt dalam , mak datok .. ramai nye yang datang..WAkjier, atiey, firdaus, karim, nani, fareez, faiz, Pn Roos, Kak Zah, Bib n anak2, Zaurah, Zana, then come Liza n baby, SKJ, Jai n anak2, Shas n Sadewa (anaknye ) Shikin n adam, Mazidah n Rashid, Last Cikgu Hanafi n Isteri tercinta bersama anakanda...Wow....ramainye...Alhamdullillah....Syukur...kawan2 masih ada masa utk makan2 n bermesra ...kasi ilang itu stressssss and tensionnnnnnn kalian..
Hari ini , hari kita makan2..hari kita bersama2....gelak2 sambil makan2 dan lepas ni pun kita makan2 juga tapi destinasinya kat umaah cikgu mazlan..hehehe

Jutaaaaannnn terima kasih kawan2 n anak2 ....sesungguhnya..saya cukup tersentuh dan terharu dengan ingatan kawan2...pada saya. Tak tau nak cakap ape....sebenarnya saya antara orang yang tak pandai nk cakap2..apa yang saya cakap esp klu tak ada text tu...mmg from my heart n soul. Suami saya sendiri cakap..saya org yang betui bendui...x pandai nk sembunyi2. Itu ckp suami le..yang dah hidup bersama saya selama 22 tahun..

Rasa terkilan plak..sbb tak bawa camera utk bergambar kenangan..tp bila fikirkan rakan IT ramai..nanti dia orang boleh tlg postkan dalam blog n emailkan pada saya ye...please...mazidah email kat saya - cherohana@yahoo.com Rasa LEgaaaa sbb kawan2 bawa camera canggih2 n mahai2 plak..nk bawak kluar hp yg cokia..malu plakkkkkk...so please ye...sapa2 THANKKKSSS

Sekali lagi ribuan n jutaan terima kasih diucapkan pada semua kawan2 yang sudi meluangkan masa, cuti hujung minggu dan wang utk bersama2...Hiburan nyayian dan tayangan gambar juga cukup bermakna..kata2 Firdaus (Mat Top ) membuatkan saya ingin jadi cikgu semula..kalau le dapat semua pelajar macam dia..mmg..semua cikgu tak nak pencen..berhenti atau tukar kerja
Cukup bermakna sekali..terima kasih Firdaus..I Luv u all too....

Balik aje dari INTEKMA..terus pegi open house Cikgu Mazlan..jumpa plak dengan anak2 ting 6;
Zaf, Qila, Mira, Ain, Tiqah, Jehan, Lalan, Pejal, Shake n Azam....eeee syok nye cuma tak berkesempatan berborak panjang..nanti bila2 senang yokkkkk le ke umah saya tp bawa makanan sendiri..saya taja air aje....anak2 dara tu rajin2 so tepon ok..bila nak dtg jgn wat surprise nanti korang yg tersurprise..

Wahhhh panjang betui saya bercerita hari ni...hari cuti...sepanjang minggu di tempat baru tak berkesempatan so hari ini balas dendam...harap tak membosankan sapa2 yang membaca

Okay le...nak nak beredar dahulu hingga ke temu di lain kali..
Salam penuh kerinduan dari saya; Muaaaaahhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan