KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Rabu, 6 Mei 2009

DUNIA BARU


Salam kerinduan wat semua..


Sememangnye..saya rindu akan keriuhan di sekolah

Sesungguhnya ..saya rindu akan anak2 didik saya yang pelbagai ragam

Ada yang bising, rajin, malas, manja, macam2 le lagaknye..mat copy, minah zeroc, kaki rewang pun ramai..pantang guru lambat masuk kelas sikit je..dh berduyun amik kesempatan ke port2 kegemaran..hai anak2...


Di Dunia baru..semua itu sudah hilang, yang ada cuma keriuhan rakan2 baru yang mana
saya masih malu2 untuk menyampok perbualan mereka..
Tingkah laku masih dikawal dan masih dijaga

Sesungguhnya juga rakan2 baru di dunia baru cukup disenangi
Ramai yang sudi membantu pabila bertanya itu dan ini
Meskipun masing-masing sibuk dengan tugasan masing2
Layanan mesra masih diberi...


Saya rasa saya dapat menyesuaikan diri dengan duia baru
Alhamdullillah ALLAH swt mempermudahkan kerja saya di dunia baru
TAPI......sesungguhnya juga dunia baru tak sama dengan dunia lama
D i sini walaupun bergaya professional tapi masih ada jiwa...
Masih ada kemanusiaan...yang belum ada hanya kawan2
Berkawan biar seribu, berkasih biar satu
Bermusuh jangan ada satu pun...
Tak gitu.....
Apa2 hal...saya rindu kalian..SKI slalu dihatiku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan