KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Selasa, 28 April 2009

SOLOSAI...

sALAM KERINDUAN N SALAM PERPISAHAN..

Akhirnye...hampir solosai juga saya mengemas barang2 yang 3 tahun sy kumpul di bumi SKI ini...tak saya sangka, begitu banyak kertas-kertas yang sudah tidak digunakan lagi masih dalam simpanan saya. kertas jawapan pelajar 06' yang tidak dituntut juga masih elok dalam simpanan
Hendak disimpan selama-lamanye..mane nak letak semua ni..mahu tak mahu terpaksa let go juga..sedekah kat recycle paper aje le...dapat le juga Mek Jah n Wak wang tambahan.
Menurut Mek, brape sangat le..wang yg dapat dengan kertas yang berpuluh2 kilo tu..saya percaya mmg tak seberapa tp drp buang aje.. RM1, Rm2 pun ok le tu...

Hampir solosai kerja saya ari ini tinggai beberapa barangan yg kecik2 utk dimasukkan dlm kotak utk dibawa balik..buku2, saya serahkan pada Ketua Bidang saya : Pn Zai utk diserahkan pada guru2 yg ambilalih tugas saya sebagai guru perdagangan..moga2 guru2 ini punya kesabaran yg tinggi kerna utk mengajar pada alaf ini kesabaran paling utama..Klu x sabar..boleh naik temper dibuat mereka. so..cool n steady....

Esok ...nekad nak siapkan juga kemas brg2 tu cuma tinggal beberapa buku utk mgajar ari khamis aje..
Penat betuiii tengok barang2 yg bersepah2 kt atas meja tu...mak aiiii bile le boleh kasi clear..
NEKAD.....esok mesti SIAP!!! MESTI !!! coz......ari Khamis saya nk p salam2 n say goodbye to everybody yg sempat sy jumpa..n bermesra2 dgn kawan2.

See u Soon and Have a Nice Day!!!

2 ulasan:

  1. Sedihnya akan kehilangan sahabat yang bersuara lunak merdu...... Jangan lupa jengok2 kami ye....

    BalasPadam
  2. caiyok! caiyok! cikgu mesti kuatkan semangat kat tempat baru...

    BalasPadam