KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Sabtu, 25 April 2009

EIGHT MORE DAYS TO GO...

Salam bahagia dan salam rindu wat semua

Hampir seminggu tak berkesempatan menulis..sebenarnye kekeringan kata-kata untuk dicoretkan di ruang wat tatapan semua. Saya bukan seorang penulis yang bijak berkata-kata apatah lagi untuk meluahkan isi hati...setakat menulis mengikut rentak tari jari jemari...

Fuyooo...bermadah jiwang juga saya mengayat kata-kata..sebenarnya tak tahu nak tulis apa.

Semalam bekas anak murid sulung di SMKSKI 06' menghantar berita menjemput menghadiri majlis perkahwinan nya di Melaka minggu depan. Masih segar dalam ingatan wajah Wan Anis..mmg comel orangnya..satu kelas dengan Jali dan Jem yang sesekali muncul berita tentang mereka. Gitu juga dgn Amir..setiap tahun ucapan hari guru n hari raya pasti tiba.Terima kasih..kerna masih ingatkan cikgu!

Count down 8.., 7..., 6... aisyyyyyyyyy masa begitu pantas berlalu..macam2 nak sy buat tp...tak berkesempatan..pegang ini tak kena, pegang itu tak kena..serba tak kena rasanye...Itulah sebenar perasaan saya...Serba tak kena...

Tahun ini merupakan tahun ke-16, saya menjadi seorang guru..awal bulan depan bidang pekerjaan saya akan bertukar arah..daripada seorang guru menjadi seorang perancang..keje opis kata kawan2. Saya cakap DUNIA BARU....sebagai seorang manusia kita sentiasa inginkan perubahan yang membawa ke arah penambahbaikan dalam kehidupan kita..Kita tak boleh sentiasa berada di tahap yang sama...ianya akan membosankan. Therefore we have to change! HOW???? macam2 cara. Salah satu nye..ubah persekitaran yang berbeza.. WOW DUNIA BARU!!! in another 8 days....semoga semuanye berjalan lancar sptmana yang diharapkan..amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan