KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Jumaat, 17 April 2009

CATATAN KETIGA

Syukur alhamdulillah.. hari ini saya berkesempatan utk mencatat dalam ruangan ini buat kali ketiga. Hari ini dan semalam berjalan dengan lancar sekali meskipun penat tapi saya hapi..knape ye?? coz ari ini, at last, sy dapat menyelesaikan headcount yang dh seminggu tertunggak..mazidah, sy dah letak atas meja awk..

Semalam anak kedua saya yang dok kt SSBP balik..dh hampir sebulan tak jumpa dia. Dh makin bosar anak sy ni..lebih tinggi dr mama ye...

" Cepat le besau..anak ku sayang...lalalala " .. dh x ingat camne lagu ni

Di saat2 akhir bersama2 dengan kengkawan kt sekolah..rasa semacam aje...sedih ade, gelisah ade n hapi pun ade jugak. Camne le tempat baru nanti?? Tertanye tanye plak? Adakah ianya akan sama mcm di skolah ini ??? Bagaimana dengan kawan2 ???

Usah difikirkan ....insyallah JUST BE YOURSELF..mcm mula2 dtg or pindah selangor dulu..itulah yg selalu dicakap oleh hubby. Ramai juga kenalan yang sy dapat di skolah baru ..kawan2 kat Kedah dulu pun hingga ari ini msh bertanye khabar berita..x putus hubungan..bermaksud..lagi banyak tempat kita bekerja..lagi banyak net working yang kita bina..IT'S GOOD..BE POSITIVE.

Dengan adanya blog ini juga hubungan sesama rakan2 pasti akan berterusan...YEZZZZZZ
Alhamdulillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan