KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Rabu, 19 Ogos 2009

SUBHA' NALLAH...

Subha' Nallah..Alhamdulillah...Allah HuAkhbar..

Kerana menjadikan saya antara insan2 yang bernasib baik....semalam saya dan Kak Umo telah terpilih dalam sektor saya untuk mengikuti ceramah perkongsiaan ilmu yang dikendalikan oleh JAWHAR. pada mulanya agak keberatan untuk menghadiri coz' almaklum le..kita ingatkan kita ni kerje banyak..berlambak2..tapi pabila menghadiri ceramah tersebut..terasa cukup bertuah kerana terpilih menghadirinya..timbul rasa diri ini begitu kerdil dan jahil...serba tak tahu, banyak betul ilmu yang saya dapat dan perolehi dalam masa 4 jam mendengar..rasa tersentuh pabila Prof. Muhd Kamil Ibrahim: Pengarah Kampus UITM Cawangan Segamat tu bercakap..cukup bersemangat dan berinformatif. Kata2 yang keluar dari mulutnya..menikam, terasa etc..etc..etc..sekali sekala air mata mengalir, berlinang..esp bila beliau menyebut Subha'Nallah...Subha'Nallah..Subha'Nallah..

Kepada rakan2 n anak2 yang membaca titipan ini..cuba le..dapatkan buku Travelog Haji..Mengubah Sempadan Iman. yang ditulis oleh beliau..Blog ‘Kehidupan Ringkas Tetapi Signifikan" Muhdkamil.
Banyak yang kita boleh pelajari daripada blog beliau. Seronok kerana sekurang2nya perkongsian ilmu yang saya hadiri itu membuatkan saya berasa diri ini istimewa n bertuah...subha'Nallah..alhamdulillah..Allah HuAkhbar'

Okay le..nak sambung buat kerja till jumpa lagi
Salam Sayang n Take care...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan