KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Jumaat, 17 Julai 2009

RUMAH BARU....

Salam penuh kemesraan dan kerinduan..

Minggu ini niat di hati nak berehat dok kat umah aje..mengemas, membasuh, mendobi dll yang lama tak sentuh..dan melayani anis dengan kerja2 sekolahnya.(mengulang-ulang-ulang dan kaji ) lama betul tak dok sama2 dengan dia tengok kerja2 sekolahnye..itulah saya..sentiasa sibuk buat apa entah..sampai study anak2..mereka sendiri yang urus..sebab itu saya tak marah dengan dia orang coz sedar diri..

Sempat pergi melawat bakal menjadi tempat saya dan keluarga berlindung di tahun2 akan datang..rumah baru di Putrajaya. Lokasi masih lagi baru iaitu di Presint 11.
Hanya lebih kurang 4 -5 km dari tempat kerja. Yang kasihannya..suamiku nanti plak yang terpaksa berulang-alik dari Klang..Tapi lelaki lain..kalau malam2 atau tyre pancit ke..dia tau nak wat ape..kalau saya..alamat..talipon le jawabnye..kan menyusahkan orang aje.. Nasib baik suami memahami dan syukur kerana dijodohkan dengan suami yang memahami dan menyayangi kami..Sesungguhnya ALLAH swt Maha mengetahui.

Kemungkinan besar akan berpindah 100% selepas anis abis UPSR..Sebelum raya le gamaknya. Itupun jika tidak ada sebarang halangan dan rintangan. Anak2 pun nampaknya tak sabar nak berpindah ke rumah baru.Moga2 di sana nanti akan dapat menyesuaikan diri dengan jiran2 baru di sana kelak..insyaallah...

Okay lah ye...see you guys later..
Keep in touch dan do take care of each other esp anak2 ting 6 atas. STUDY + STUDY +STUDY and do it NOW!!!

Bye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan