KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Isnin, 13 Julai 2009

Hari yang tenang...

Syukur alhamdulillah..kerna di beri kelapangan dan ketenangan di tempat
kerja hari ini untuk memberi ruang saya mengayat di ruang maya.

Sebenarnya bukan tak de kerje..tapi tak sesibuk minggu2 lepas. Mulai esok
selama 2 hari, ada kursus induksi untuk pegawai2 baru seperti saya ini oleh
semua sektor. Kami akan memperkenalkan diri dan berkenalan dengan semua
ketua2 sektor. Entah le.. rasa2nye..mendengar aje kot..

hari ini pun saya dah rasa tak tahu nak wat pe..mgantok semacam aje...
Tahap gaban punye mgantok, Untuk nak hilangkan rasa mgantok nni, bukak blog
member2. Rakan2 lain semua senyap aje.. masing2 melayan pemikiran masing2.
Kerje di tempat masing2 . Saay kena mengedit jawapan Parlimen..untuk dihantar
dan dibukukan serta dihantar ke bahagian2 lain dalam KPM.

Nak kata susah, tak le sangat tapi bila membaca ni..mula le..mata naik kuyu semacam aje..Dah 2, 3 round saya tawaf tempat kawan2..macam kt sekolah jugak..saya suka tawaf tempat duduk pelajar dalam kelas. Tak boleh dok diam..dok diam mesti mata
tangkap lentok punya..Alamak ..ada orang mai..relaks..cepat2 tukar channel..
gempaq..jran sebelah..mai bagi buah motan..jom makan motan dulu bagi ilang sama
itu penyakit mgantok..hehhehe..

Gitu le keadaan saya di petang2 gini. tunggu solat asar + jam 5.30pm..mau balik.
kebetulan hari ini suasana di sini sunyi, ramai tak ade. keluar kursus n mesyuarat.
Okay le.. mata sudah segar..nak sambung mengedit sikit lagi. Kita jumpa lagi bila ada kelapangan dan masa..
Till jumpa lagi. Jaga diri dan senyum sokmo okay.
Bye for now..Adios..Amigos..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan