KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Jumaat, 10 Julai 2009

Keputusan yang cukup memeritkan ....

Salam kemesraan dan penuh kerinduan wat sapa2 yang membaca blog ini..

Hari Selasa lepas saya berkesempatan pergi ke Sekolah SKI untuk mengambil satu dokumen yang memerlukan saya membuat keputusan yang cukup memeritkan saya..( sempat jumpa beberapa orang pelajar 4A2; Dol, shafiq, ruzaidi, Azhari, Faiz, Haider, dan rakan2 guru: jai, zurina, kak zah, mazlida, salamah, Rosnah, Rafizah, Zamre- seronok dapat jumpa semua )..tapi surat yang diterima cukup memening kepala otak memikirkannya.Pertukaran setara.. Bak kata pepatah..ditelah mati mak, dikunyah mati anak ..ehhhh betul ke ni??? tapi itu le..perasaan saya.

Sempat bertanya2 dengan rakan sekerja dan juga rakan2 sekolah serta hubby.. still tidak ada sesiapapun yang berani membuat keputusan untuk saya.. masih lagi terawang-awang..
Saya pergi sendiri bertanya dengan pegawai BSM..kononnye dia boleh bantu buat keputusan untuk saya..stilll tak bantu, suruh saya buat keputusan sendiri. Gitu juga dengan ketua unit saya..LU Fikir le sendiri.. tapi dengan memberikan pro n cons nye..seandainye saya terima tawaran yang diberi. Shafiron nampak gayanye positive..utk menerima..aisyeee... susahnya. Nak kawin dulu pun tak susah macam ni nak kena fikir.. hati dah tetap..ini untuk masa depan yang masih lagi panjang..sapa le yang boleh bantu buat keputusan untuk saya ni..Helppppppppppp

Cuma seorang lagi yang belum saya jumpa utk mendapat pendapat..tunggu le...jumpa dia dulu..sekurang2nye pendapat kedua2 pihak telah dipertimbangkan...
The rest is up to me! Tunggu le ye..mungkin saya akan kembali ke dunia lama or I might stay on with my new life..JUST WAIT N SEE..Apa pun keputusan yang diambil, hubby n anak2 menyokong. Tapi saya pasti keputusan saya bukan untuk diri saya saje..tapi untuk keluarga jugak coz..they are MY LIFE.

Okay le...enough...kita citer bende yang hapi plak..esok jika tidak ada ape2 halangan saya diajak untuk hi-tea dengan member2 SKi untuk meraikan n farewell utk cikgu razak..yang telah berjay melayakkan dirinye ke IAB. Tahniah!!! Saya hapi n tompang syok dgn kejayaan rakan2 SKI. Sambil jumpa n makan2 dengan dia orang.keep up dgn citer2 sensasi kt SKI. dengar citer banyak kisah2 dan gossip2 yang menarik, tertarik n the BOMB...Ingat nak tompang sape2..Sekarang ini malas betul nk drive..coz everyday drive..sampai sakit bahu2 pegang steering. jauh perjalanan harian saya SKI - PUTRAJAYA..sekarang ni dh mcm diver formula ONE..terror..hehehetak lagi takut2 bila kt corner..okay le tu!!!Ada kebaikan disebalik keseksaan.

Okay le..for now, jika ada ruang dan masa, kit jump lagi di alam maya ini.
Take care okay.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan