KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Rabu, 9 September 2009

ﻪﺘﺎﻜﺮﺒﻮﷲﺍﺔﻤﺤﺭﻮﻡﻜﻴﻠﻋﻢﻼﺴﻠﺍ
Salam Ramadhan dan ukhwah wat semua..

Hari ini keadaan diri dah semakin pulih..tp still tak 100% myself lagi..mungkin kerana pertukaran ubat yang diambil. Dulu amik ubat swasta, takut n malas nak pergi check kat Hospital Klang..bayar le...Now dah duduk kat sini, service kat Klinik Putrajaya lebih selesa n cepat..so dipendekkan cerita makan ubat kerajaan..dah kakitangan kerajaan..daftar le dengan kerajaan supaya in the futures..if ada apa2 kes, senang dipantau coz dah ada rekod..itu nasihat boss saya.

So saya dengan berat hati pun pergi le ke klinik kerajaan kat precint 9..so far okay. petang ini ada appointment lagi dengan doktor.. moga2 dijauhi daripada penyakit2 kronik..suspen jugak..result from amik darah semalam.

Hari ini hari ke-2 UPSR... moga2 anis dapat menjawab dengan baik. Kerisauan hati seorang ibu tetap ada meskipun anak relaks dan tenang aje..

Okay le..tak ade cerita yang menarik sangat pagi ini..Nak sambung buat kerje2 apa yang patut. Next month..parlimen dah nak bersidang..time to get buzzzyyyyyy... so now..kemas2 n update apa2 yang patut.

Bye for now..take care n tak lupa salam sayang wat semua.
Adios amigos..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan