KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Rabu, 2 September 2009

Hujan...rintik-rintik

ﻪﺘﺎﻜﺮﺒﻮﷲﺍﺔﻤﺤﺭﻮﻡﻜﻴﻠﻋﻢﻼﺴﻠﺍ
Salam kerinduan dan kemesraan wat semua..

Semalaman..Putrajaya dibasahi dengan hujan ..bermula dengan rintik-rintik dan ianya berterusan semalaman. Tidur malam tadi pun dalam keadaan yang cukup nyaman dan sejuk tanpa alat penyaman udara/ air con..terkejut jaga kerana anis merengek kesejukan. Jam dah menunjukkan jam 4.15am..Bangun dalam keadaan yang cukup tidur coz malam tadi saya sekeluarga memang masuk tidur awal..

So dipendekkan cerita, sahur..goreng ikan dan sup ayam..Hari ini cuaca di luar masih belum nampak mega merah sang matahari. Saya sebenarnya tak kisah kalau nak hujan lagi hari ini, berpuasa dalam keadaan tenang gini..okay aje. Tak terasa sangat bahang dan letih. Tapi kasihan semalam hubby ke rumah kat SKI, menanggalkan air-con dibantu oleh beberapa orang pekerja vietnam..balik rumah semalam pun dah lepas waktu berbuka. Nampak letih benar...So esok serah kunci kat Landlord..dah tak de umah utk Hubby tumpang sementara menunggu anis balik dari sekolah agama, Nampak gayanye terpaksa le dia stay on kat ofis dia till tiba waktu untuk pick-up anis from school.

Minggu depan dah UPSR..hai anakku..moga2 diberi ketinggian akal fikiran dan ketenangan diri untuk menghadapinya..gitu jua diharapkan pada semua anak2 yang berada di SMKSKI esp. my upper six (anak2 6A1, 6A2 n 6A3) ...moga berjaya dengan cemerlang. YOU ALL BOLEH!!!

Wokey...kerje sudah mari..nak pegi mengadap kerje sekejab n tengok2 what are the things that to be done for today..mesti solosaikan today...

So See u all later ..take care n salam sayang.
Adios amigos..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan