KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Selasa, 8 September 2009

UPSR ....anak bongsuku..

Salam kemesraan dan penuh kerinduan..

Hari ini anak bongsu saya menghadapi peperiksaan UPSR.emaknya yang lebih2 terasa kecut. Anis nampak relaks dan tenang aje..moga2 dia dapat menghadapinya dengan baik. Doa saya sebagai seorang ibu semoga kejayaan dan kecemerlangan sentiasa bersama2 anak2 dan tidak lupa jugak wat anak2 di SKI ( zaf, qilla, mira, ain, sofea, jehan, alan, pejal, shafiq, farizul, isma, salleh, azam, syed, tiqah...dan ramai lagi ......tak terdaya nk sebut nama2 nye..) anyway..all the best..doa saya sentiasa bersama anak2.

Terasa gitu lama tak mengayat di ruang maya ini..bukannya sibuk sangat pun tapi..dh tak ade idea nak tulis apa. hari2 yang dilalui seperti biasa aje..ke sana sini memenuhi undangan berbuka puasa rakan2 sepanjang minggu lepas di samping mentelaah buku2 UPSR 1,2 hari sebelum anis menghadapi examnya..

Pagi ini saya ke Klinik Precint 9, check darah and amik darah...esok ada temujanji dengan doktor..mudah2an dijauhi daripada penyakit2 yang kronik. cukup le dengan yang satu ini aje..Masuk ofis hari ini jam 915am..Dr Liza tolong initial kan tanda telah dimaklumkan..

Mood tak berapa cantik hari ini..terasa lemah aje.. Okayle..got to go now. See you guys later and tak lupa salam sayang n take care okay..

Adios amigos....



Okay le..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan