KELUARGA CIKGU CHE ANA

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Selasa, 21 Julai 2009

KABARE??? WARASS

Salam kemesraan & kerinduan wat semua..

Kabare?? harap2 semua nya waras..wes mangan? wes...kenyang ada member bawa nasi lemak lebih..so rezeki saya makan sarapan atas tajaan kawan2.

Hari ini agak lembab sikit perjalanan kerja ini. Ramai yang keluar bermesyuarat, kursus dll..saya antara penunggu ofis minggu ni. Minggu depan giliran saya plak keluar kursus..arah Kuantan. selama 4 hari..

Bagaiman le keadaan di sekolah ketika ini?? Mesti sibukkkk dengan ulang kaji, latih tubi, kejar silibus dll kan..kann..kannn.... gitu le kerja cikgu dan yang bernama pelajar. belajar..belajar..exam... tak boleh lari.. saya pernah mengalaminya..dan melaluinya..malahan semua orang pernah go through this moment..tapi percaya le..esp anak2.. peristiwa hari ini akan menjadi kenangan yang tak boleh di lupakan..coz..ianya kan menentukan masa depan kita..therefore..study while u can danthis is the right moment to start your hard work. Masuk gear 3,4,5 and auto..jangan pandang belakang dah..tengok depan..kawan2 yang virus tu..cuba delete while u can...hehehe..jangan terasa ye..virus2 yang berkeliaran.

Cerite bab virus ni..ianya memang ada di mana2. kat tempat baru ini pun ada virus. Tak boleh tengok kita pulun buat kerje sikit..mula le datang mengacau..godam..supaya kita tak pulun kerja.. jelaous virus2 ini kalau tengok orang kerja dan bahagia..Macam2 ADA!!!eisyyyyy...kena cari antivirus yang power so that virus ni tak datang lagi..menganggu gugat our futures..SO anak2 pandai2 le cari kawan jangan cari virus.

Merapu aje..saya mengayat pagi ni..ini semua kerja nasi lemak tadi le..buat orang mengantuk baru jam 1015am...eisykkkkkk lambat lagi nak balik ni.
Kena pi jalan2 n melawat kawasan kejab
See you later and take care ok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan